Saturday, September 25, 2010

Kata-kata: Blab 06

Sapat-sapat nga kasakit mangagat

By pepin

Kahibalo ka bala sang sapat-sapat nga ini? Sang madumduman ko daw halin pa sang Hulyo nag atake ang mga ini, pero asta subong daw wala pa ako makahibalo sang ngalan sini.

Ang lain pa mga ninong kag ninang kay kasakit gid sila mangagat. Nagahabal ang akon butkon kag batiis taga gab-i. Pati sa pagtulog ko ara sila. Bisan anu ko kapanabon habol, ara man sila guihapon.

Ang bal-an ko gina lagas ni nila ang suga, pero ambot kung anu ara sa suga nga die hard gid sila. Labi na gid kung manog ulan, ga guluwa sila ya. Very many gid sila. Pati ang mga suga sa billboard sa highway gina dumtan nila.

Nag kadto ako sa coffee break sang isa ka adlaw; ay abaw infested ang kapihan. Pati mga koryano ga talabid baba nila ka ugtas. Indi kasarang ang electric insect trap kag mosquito swatter sa ila. Pati mga butiki kag damang diri sa balay namun nasum-uran na sa mga sapat-sapat nga ini. Indi man katalab ang insecticide (daw nanamitan pa gani sila sprayhan). Indi ko man sila maubos kuha sang vacuum cleaner. Indi man effective ang insect repellant sa mga ini. Ang lain pa pagka kaagahon, damu-damu sila nga nagkalamatay sa sulog sang casing sang suga kag daw gin sunog ang baho nila.

Ahay, anuhon ta ni sila man? Saguron ta na lang guro ay kag sud-anon. basi pwede pa mahimu torta… batihon lang sa itlog.

1 comment:

  1. super duper irritating. these bugs will have to go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete