Wednesday, September 22, 2010

Kata-kata: Blab 05

Ang Manamit Kag Mainit Nga Kape

By Pepin

Naanadan na sang kadam-an ang pagpangape kada kaagahon, labi na gid ang mga tigulang. Sin-o bala ang indi manami-an sang sabor sang kape? Siguro madamu man ang indi hilig sini, pero mas madamu pa gid ya ang indi makabatas nga indi maka-inom bisan isa lang ka tasa sang kape sa isa kaadlaw.

Ang matuod, madamu ka gid may madumduman kung ikaw gapangape. Tilawi bala sa bwas sa aga, mga alas singko y media, mag pungko sa balkonahe ninyo kag mangape (kung wala kamu balkonahe, mag lumpiga sa lupa sagwa balay niyo), kay damu dayon masulod sa inyo panumduman, pareho sang mga manami ninyo nga plano sa bilog nga adlaw, mga pag huna-huna nga indi mapatihan, kag labi na gid ang mga masadya nga nagkalatabo sa kabuhi mu sang una. Amu ini siguro ang rason nga-a mahilig ang mga tigulang mangape kay madamu lang sila may mapaminsar nga makapasadya sa ila (drama si lola! Hibi-hibi to the max dayon?).

Manami man mag inum kape tapos kaon kay daw kainit sa sulok-sulok, labi na gid kung busog-busog ka (tungod sa ka sungak-sungak mu man kis-a), ga talab gid dayon ang epekto sang kape sa tiyan mo. Daw mabatyagan mu nga daw kadasig ka matunawan sang kina-on mo (pati lugay mo nalumos sa kape).

Pero ako ya, hilig ako mangapi kung naga ubra ako, pareho subong nga ga-type ako sini. Dasig ako tuyhon kung wala kape sa tupad ko. Para sa akon, ang hamot pa lang  sang kape nagapamukaw na.

Te, mangape-ngape na ta mga coffeemates?

1 comment: