Wednesday, October 20, 2010

Kata-kata: Blab 07

Nasubayan

By Pepin

Wala ka bala nagatingala kung nga-a wala ga-diabetikon ang mga subay kag langaw bisan pirmi sila nagapanamit kaon sang mga matam-is nga pagkaon?

Isa ka adlaw gin gaan ko sila sang mousse cake (abaw sosyal). Gin hulog ko lang ini sa lupa kag gin lantaw ko kung paanu sila nag hagaray magkaon. Pagakatpos sang lima ka minuto, napuno na sang pula nga subay ang cake kag nag umpisa na pamasyar ang mga langaw. May naghapon pa gid nga lagong. Sa kilid may mga guyum nga gusto mag intra sa pista, pero gin-snub sila. Wala ko gin sabad ang mga ini sa ila hilikuton. Nagpadayon ako sa pag obserbar.

Pagkadugay-dugay gin pamangkot ko kaugalingon ko, “wala man ni galingin ulo nila?” Indi ko ma take nga ako gani indi kaagwanta sang katam-is sang cake, pero sa ila daw sa wala lang (ang lagong daw seryoso gid). Nagpaminsar ako sang mga diabetikon nga tawo nga indi kapanamit kaon sang cake subong, pero ang mga subay kag langaw ya daw ka hisaon gid.

Dugay-dugay gin amat-amat tabunan sang mga pula nga subay ang cake sang balas kag gintago ini (nagdinalok guro sa lagong). Nag damo pa gid sila ka gang iban nanghagad pa gid sa iban nga baryo.

Sang indi ko na gid masabat ang akon pamangkotanon, nagdesisyon na lang ako nga batunon ang matuod base sa akon na obserbaran, kag gin liswahan ko ininit ang mousse cake ko (sin-o mas hisaon?).

5 comments:

  1. hahaha... ikaw be' eh. ky indi mo gusto nga cla magkaon sg cake mo. heheh

    ReplyDelete
  2. mga subay nga sakit mangagat dapat i torture. hahaha

    ReplyDelete
  3. kng hisaon ang tawo, mas hisaon ang mga subay! whahahahaha...

    ReplyDelete
  4. YUCK NMAN. MAY LANGAW PA! HAHAHAHA

    ReplyDelete
  5. @lex21: i struggled a lot not to shoo that fly while im taking a photo of this nasty delicacy! hahahaha

    ReplyDelete