Tuesday, August 31, 2010

Kata-kata: Blab 04

Sang Wala Pa Farmville sa bukid

By Pepin

Katilaw ka hampang sa bukid? Ako nag daku ako sa bukid, kag daw halos tanan nga hampang sang kaberks ko sa baryo namun na memorize ko na. kaagi ako panamang sa ginatamnan kadios, tiru-tiru sulpot, napilasan sa kilay tungod sang pikyaw, kag nabakirasan sang sobra kadalagan pag tumba patis kag sikyo.

Pero ang paborito ko gid nga kalingawan sa bukid amu ang pagpadalus-os paklang sang lubi. Pinaka ka sadya gid ni hampangon kay daw ara ka lang sa roller coaster. Bisan makapoy ini, masadya man gyapon kay damu kami ang nagahampang.

Bal-an mu sa likod balay namun sa baryo, may malapad nga banglid, kung sa diin may daku-daku nga kahoy sang passi (bugnay) kag balayong (ang bunga sini gina himu namon nga espada espada, kag gaespadahanay kami). Halin sa ibabaw sang banglid, ma slide kami paidalum paagi sa pagsakay sang paklang. Dapat sagad kami mag balance-balance para indi kami magbulidbulid sa tunga sang banglid. Ang paklang pwede nga may dahon pa, ukon ang gin tapyasan na. Mas mayo nga ang gintapyasan nga paklang ang gamiton para indi mabug-at dal-on pasaka balik sa ibabaw sang banglid.

Ang pinakamasadya kung may isa sa amun ang ma ligid sa tunga-tunga sang iya pagpadalus-os kag mag tupa sa ipot sang karbaw. May ara ako nga migo nga gin sakam ya gid ang mainit kag mabasa-basa nga birthday cake sang karbaw sang lolo ko. Ang iban gin naghulid man sa ipot, galing kay mala lang to ya. Siyempre indi madula nga may ma pilasan, may masulsulgan, ukon may mabakirasan sa amun.

Manami kay na-agyan ko pa ang makahampang sini, kay subong daw puro na lang computer ang kalingawan sang mga bata sa baryo namun (ga hampang online games pareho sang DOTA, Farmville, kag Counterstrike). Di bala sosyal na bisan ang mga taga-uma subong? Basta mahambal ko lang, masadya kag makalilingaw ang pagpadalus-os paklang. Pangita to bala banglid kag tilawi hampang.

No comments:

Post a Comment