Saturday, August 21, 2010

Kata-kata: Blab 02

Pagkatay to the Max:
Indi Man Sila Brutal Ah!


By Pepin


Madamo sa aton ang nanamitan mag kaon sang fried chicken, fried pork, kag fried beef (tapa bala!). Siyempre, sa hamot pa lang kag sa galatab nga mantika sini, indi ka bala ma ganahan? Pero kaagi ka na bala kita kung paanu ihawon ang mga kasapatan nga gina sumsuman mu?
Ang pagkatay sang baboy indi simple, kag paagi sa akon nga nasaksihan, gina higtan ang apat ka tiil sini kag gina labo sa li-og. Samtang gina gapos, grabe ang iya pag iwik. Nalu-oy ako samtang gina obserbahan ko ang iya pag antos. Pero ang kanamit sang dinuguan (parisan pa gid sang puto…pak), ang hamot sang chicharon bulaklak, kag ang kananam sang siki sini sa KBL ang ara sa ulo ko. Te maluoy ka pa bala kung indi mu gusto magutman?

Kung ang baboy kaluluoy, mas pa gid ang baka. Pista sadto sa amun kag mga alas kwatro pa lang sang kaagahon sang bispiras sang pista gin katay ang baka ni lolo. Siyam katawo ang nagbuliliganay para maubra lang ini, kag shocking sang akon nakita kay gin lampusan sang wasay ang agtang sang baka (baw! Bet gid eh!). Lingin ang ulo sang baka (anu-anu ya lang ang nagtunga sang isa ka pistil nga tuba man?), kag natumba ini samtang naga “moo…moo!” Nagsulod ako sa balay sang makadali, kag pagkabalik ko sa sagwa, gina kiskisan na ang panit sini.
Ang manok daw kasimple lang katayon. Mainit anay sang tubig kag samtang gina hulat ini mag bukal, gina gulgulan ang liog sang manok (dusak gid ang jugular vein). Ginasalod ang dugo kay pwede pa ini ma lakot sa tinola (indi ko na ya ka uyon). Ang paborito ko gid nga part sang manok amu ang ulo sini, amu na nga kung mag-ihaw sila manok sa balay, kinanlan manami ang pagtinlo sang ulo (namit gid ya ang utok kag ang mga mata). Pero kis-a indi lahog-lahog ang mag-ihaw manok kay may ara nga beses nga bisan na gulgul mu na ang liog, ga lupad man gyapon (yawat!).

Sa lain-lain nga paagi sang pagkatay sang mga sapat nga gina kabig natun manamit sud-anun, mahampang ka pa bala Farmville? (Leche nga pamangkutanon).







1 comment: