Monday, July 12, 2010

Kata-kata: Blab 01

Beer Time is Meal Time

By Pepin


Nga-a ang mga tawo, labi na gd ang mga ilonggo hilig mag ma-uy kng matam-an ka inom? Anu ang ara sa beer nga makapahubog? Alcohol? Indi bala gna limpyo ina sa pilas. Kaina lng gn limpyuhan ko pilas xng ido ko xng alcohol. Pwede gle beer sa pilas pre? La ka nag siling daun, te may ara to gale beer sa rep, nagbakal pa ko sa mercury drug store xng Isopropyl alcohol with moisturizer. Ah linchowkan! Hinubog nga istoryahanay ni.

Sadya gd mag inum-inum, labi na gd kng wla ka may kinan-an, dasig ka ma tipsy…asus tipsy… hubog naton…. Ari: Sadtong una nga tiyempo, na hubog ako sa Juan’s Place…ambot kung may nakadumdum pa xng lugar nga ni? Daw anum na ka tuig ang nagligad. Nagsuka ako kag gn ligid-ligidan ko pa gd ang suka xng klasmyt ko nga kribal ko sang 1st year hayskul. Ahay nga tiyoy, nag dinamak. Wara ka maan si iloy nga ga ligid sa suka si toto sa ‘lilo. Pero namit man gle mag batang-batang sa mapilit kag mainit nga suka, labi na gd ang baho daw redhorse man.

Pero mu lang ni nabal-an ko, wala ko ya ga pati nga kung hubog ka, ga palangdulum ang paminsaran mu. Ngaa man? Samtang ga batang ako sa suka sadto, may tuyo tani nga magkuha sang wallet ko. Gin kaptan ko iya kamot kag gin pamangkot, “Pila gd bala kinanlan mu?” hambal ya: “syen pre.” Gin buksan ko akon wallet kag gin isip ang mga sinsilyo asta makadab-ot syen, kag sang matapos ko na isip, gin butang ko balik wallet ko sa bulsa ko, gin kabidan sang chain, kag nagbalik himlay sa suka kag nag moan moan… ahay mauy dun si tiyoy.

Kahuruya,?… labot ko?... Te inom ta pre? Tambay-tambay lng. Didto sa Langford’s ukon sa Ryan’s. Pero mayo gd ya kung sa balay lng. wala damu gasto, kag may banyo nga sukahan. Mu lang na tani akon… te mu man na imu?

2 comments: